Minútka čítania

6 základných pohybov, okolo ktorých je vhodné vyskladať silový tréning

Vyber si po jeden cvik z týchto 6 základných pohybov (šípky pri tlakoch a ťahoch naznačujú smer pohybu). Zameraj sa na ne, snaž sa v nich o maximálny progres, sleduj si to. Ku nim si potom pridaj iné, doplnkové cviky. A voilá, máš jednoduchý, ale efektívny tréningový program

1. VARIÁCIA MŔTVEHO ŤAHU
-sumo, klasický, rumunský, s trap (hex) tyčkou…


2. VARIÁCIA DREPU / VÝPADU / LEGPRESS
-klasické drepy, čelné drepy, hacken drepy, výpady, bulharské drepy, legpres…

3. HORIZONTÁLNY TLAK ➡️
-bench press, tlaky s JR vleže, tlaky na stroji na prsia…

4. HORIZONTÁLNY ŤAH ⬅️
-príťahy JR o lavičku jednou rukou, veslovanie, T-rows…

5. VERTIKÁLNY TLAK ⬆️
-tlaky s veľkou tyčkou nad hlavu, tlaky na multipress spoza hlavy, tlaky s JR v stoji…

6. VERTIKÁLNY ŤAH ⬇️
-zhyby, sťahovanie kladky pred hlavou / za hlavou…

6 zakladnych pohybov tomax

Ak si teda poskladáš tréning okolo týchto základov a budeš sa zameriavať na progres, výsledky sa časom dostavia. 

Určite Ti pomôže aj toto pdf-ko, kde máš rozdelené dané pohyby, push/pull, vrch/spodok a vzorové cviky na hlavné svalové partie.

Stiahnuť si ho môžeš kliknutím sem.

sila vola je obmedzena tomax
Motivácia
Tomáš

3 min čítaniaSila vôle je obmedzená Dôjdeš večer z práce. Sedíš pred telkou. Vieš, že v tej svojej tajnej skrinke

Čítať viac »
9 tipov ako byt fit v 2023 tomax
Motivácia
Tomáš

Chceš niekoľko rád o tom, ako spraviť rok 2023 zatiaľ najzdravším v živote? Klikaj sem

Čítať viac »
3 top knihy tomax
Motivácia
Tomáš

Toto sú moje 3 top knihy, ktoré som prečítal v poslednom období. Inšpiruj sa

Čítať viac »