Minútka čítania

6 základných pohybov, okolo ktorých je vhodné vyskladať silový tréning

Vyber si po jeden cvik z týchto 6 základných pohybov (šípky pri tlakoch a ťahoch naznačujú smer pohybu). Zameraj sa na ne, snaž sa v nich o maximálny progres, sleduj si to. Ku nim si potom pridaj iné, doplnkové cviky. A voilá, máš jednoduchý, ale efektívny tréningový program

1. VARIÁCIA MŔTVEHO ŤAHU
-sumo, klasický, rumunský, s trap (hex) tyčkou…


2. VARIÁCIA DREPU / VÝPADU / LEGPRESS
-klasické drepy, čelné drepy, hacken drepy, výpady, bulharské drepy, legpres…

3. HORIZONTÁLNY TLAK ➡️
-bench press, tlaky s JR vleže, tlaky na stroji na prsia…

4. HORIZONTÁLNY ŤAH ⬅️
-príťahy JR o lavičku jednou rukou, veslovanie, T-rows…

5. VERTIKÁLNY TLAK ⬆️
-tlaky s veľkou tyčkou nad hlavu, tlaky na multipress spoza hlavy, tlaky s JR v stoji…

6. VERTIKÁLNY ŤAH ⬇️
-zhyby, sťahovanie kladky pred hlavou / za hlavou…

6 zakladnych pohybov tomax

Ak si teda poskladáš tréning okolo týchto základov a budeš sa zameriavať na progres, výsledky sa časom dostavia. 

Určite Ti pomôže aj toto pdf-ko, kde máš rozdelené dané pohyby, push/pull, vrch/spodok a vzorové cviky na hlavné svalové partie.

Stiahnuť si ho môžeš kliknutím sem.

co jest v teple tomax
Strava
Tomáš

Minútka čítaniaČo a ako jesť, keď je vonku hic Poznáš to. Appka na mobile (už nie teplomer) Ti ukazuje cez 30 stupňov. Je brutálne teplo.

Čítať viac »
projekt dominika tomax premena coaching
Premeny
Tomáš

2 min čítaniaProjekt Dominika 5 mesiacov spolupráce, takmer 10 kg dole, 100% sebavedomia hore S Dominikou sme začali v januári. Mala 73 kg. Jedla za

Čítať viac »
SKUPINOVY COACHING TOMAX
Cvičenie
Tomáš

Moja nová služba – funguje na báze mesačného členstva. Spolu s ostatnými makačmi dostaneš pravidelne celé tréningy, tréning. plány, recepty a mnoho ďalšieho. Veď si to mrkni

Čítať viac »