Minútka čítania

Ako na domáci tréning + VIDEO

Trénovať doma sa môže zdať ťažké. Doma si zvyknutý na kľud, nie na to, že by si mal makať. Ale dá sa to. Aj s minimálnymi pomôckami, ale taktiež sa vieš vyhrať s tým, čo doma máš. Napr. na stoličku sa už nebudeš pozerať len na to, na čo sa sa dá.

Tu máš pár techník a rád, ako vyžmýkať z domáceho tréningu maximum:

REST-PAUSE

Série cvičíš do zlyhanie, vydýchaš sa za 5-10 sekúnd a pokračuješ dokým môžeš.

SPOMALENIE TEMPA

Niektoré cviky s vlastným telom môžu byť ľahké. Skús si ale spomaliť tempo na tretinu – rozdiel uvidíš veľmi rýchlo.

ZASTAVENIE POHYBU

Zastav pohyb v ťažkej polohe. Napr. pri kliku zostaň tesne nad zemou 3 sekundy a potom sa vytlač hore.

SUPERSETY

Cvič 2 cviky hneď za sebou, bez prestávky. Na toto sa často využívajú antagonisti (chrbát – prsia alebo biceps – triceps).

KRATŠIE PAUZY

Jednoducho si stopuj čas a drž si kratšie pauzy medzi cvikmi.

UNILATERÁLNE CVIKY

Keďže nemáš prístup k ťažkým činkám ale ľahšiemu náradiu, použi „jedno-končatinový“ prístup. Napr. drepy na jednej nohe o stoličku, rôzne výpady, bicepsové zdvihy jednou rukou a pod.

MOBILU DAJ POKOJ

Mobil si daj na lietadlový (letový?) režim, alebo ho použi na stopky alebo hudbu. Kamošom odpíšeš na správu neskôr. Neboj, toľko už vydržia 🙂

Videotréningy na doma so žiadnym alebo minimálnym náčiním nájdeš na tomto odkaze.

SKUPINOVY COACHING TOMAX
Cvičenie
Tomáš

Skupinový coaching

Moja nová služba – funguje na báze mesačného členstva. Spolu s ostatnými makačmi dostaneš pravidelne celé tréningy, tréning. plány, recepty a mnoho ďalšieho. Veď si to mrkni

Celý článok »